وبلاگ رسمی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)

مدافعین حرم

چهارشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۰۲ ق.ظ


( به مناسبت شهادتِ سرباز سرفرازِ حریم اهل بیت -علیهم السلام- شهید حجت  اسدی)

اگر مدافعان حرم مبارزه نمیکردند باید در کرمانشاه و همدان می جنگیدیم

حقیتا هم شهدای شما ، هم خانوادها ، پدران ، مادران و فرزندان حق بزرگی بر همه ملت ایران دارند .
 این شهدا امتیازاتی دارند :

یکی این است که اینها از حریم اهل بیت در عراق و سوریه دفاع میکنند و در این راه به شهادت میرسند و امتیاز دوم این شهدا آن است که اگر مبارزه نمیکردند همین تکفیری ها و امثالهم از عراق و سوریه و افغانستان به داخل مرزها می آمدند نیاز به گفتن نیست که این گروهک های ظاهراً اسلامی از کجا تغذیه میشوند ، به که سود میرسانند و اهدافشان چیست و اگر جلویشان گرفته نمیشد ما باید اینجا در کرمانشاه و همدان یا مشهد با انها رو به رو میشدیم و امنیت فرامرزی دیگر وجود نداشت این شهدا ، شهید راه جانفشانی اسلام و میهن اند کم نیست جانبازی کردن و چه خوب که فرهنگ غنی ایرانی اسلامی تفکر جانبازی را در دل خود جای داده است و با گذر زمان قوت گرفته و این خاری است در چشم دشمنان قسم خورده ی اسلام ناب محمدی و ایران عزیز نکته دیگر قابل تامل انکه این افراد در غربت رشادت کردند و این امتیاز بزرگی است که مطمئنا نزد خدای متعال مقرب است ایه ... بارها و بارها از نظر گذرانده ایم . و بدانیم شهدا بیش از انکه دلسوز بخواهند رهرو میخواهند . 

جامعه اسلامی دانشجویان،شهادت این
سربازِامام عشق،حضرت آیت الله امام خامنه ای در دفاع از حریم اهل بیت  را به خانواده بزرگوار اسدی ، خدمت رهبری معظم انقلاب و مردم شهید پرور ایرانعزیز و ساحت مقدس حضرت ولی عصر (ارواحنا له الفداء)  تبریک و تسلیت عرض می نماید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی