وبلاگ رسمی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)

یقه آبی ها به خط برای انتخابات

سه شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۵۱ ق.ظ

باز هم لبو فروشان و راننده تاکسی ها باید حماسه سازی کنند.باز هم روستایی ها به پای صندوق ها می آیند و بیشتر از سرمایه دار ها هم نگران حضورشان در انتخابات هستند.همین افرادی که از دید سرمایه دار ها و لیبرال ها حکم "یقه آبی ها" را دارند به میدان می آیند و افرادی را انتخاب می کنند تا آینده کشورشان را رقم بزنند،می آیند تا بگویند: "مجلس در راس امور است".

مردم وظیفه خود می دانند که در انتخابات حضور پیدا کنند،بیایند پای صندوق تا نشان دهند انقلاب و امام انقلاب تنها نیست،می آیند تا بگویند حتی با وضع معیشتی که از لیاقت اسطوره ای این جماعت بسیار پایین تر است،در کنار امید به وضعیت بهتر معیشتی،امید به آینده ی روشن این مملکت و این نظام دارند. در این میان آقایان و خانم ها وعده و وعید زیاد می دهند،وعده هایی که حتی شاید در حیطه اختیار این عزیزان نیز نباشد،اما مردم را به حقیقت و غیر حقیقت به صحنه می کشانند .

هر آنچه هست و نیست این تب انتخابات بعد از اعلام نتایج فروکش خواهد کرد و عزیزانِ به صندلی های سبز بهارستان رسیده پس از این همنیشینی  راحت با صندلی هایی میلیونی تازه خودِ واقعی را نشان می دهند.

نکته ای که در این زمینه اهمیت پیدا می کند اینکه ، عزیزانی که می خواهند زندگی بهتر انتظار شهر و کشورشان را بکشد در نظر داشته باشند که از میان کاندید ها میل به کسانی داشته باشند که پیش از انتخابات نیز حوزه انتخابی خودش را دیده باشد،به بیماران و نیازمندان پیش از اینها سر زده باشد،به مناطق روستائی و محروم پیش از شروع تب انتخابات سرکشی کرده باشد و خلاصه دغدغه اش برای مردم تنها موکل نشود به دو ماه قبل از هر انتخابات.این بررسی در سوابق می تواند تضمینی باشد  که این افراد هنگامی که خرِ مرادشان از روی پل حماسه مردم بگذرد ایشان را با شغل ها و محل زندگیشان تحقیر نکنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی