وبلاگ رسمی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)

به گزارش روابط عمومی تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)، این تشکل دانشجوئی در روز شنبه 1/12/94 اقدام به ارسال دعوتنامه ای برای دو بانوی کاندید طیف اصلاح طلب و اصولگرا نمود و از سرکار خانم ها مهندس حمیده زرآبادی و دکتر فاطمه محمدبیگی دعوت به عمل آورد تا در مناظره ای انتخاباتی،در فضای آکادمیک و به دور از هیاهو به تبیین برنامه های خود بپردازند.

این دعوت از سوی خانم دکتر محمدبیگی  بطور رسمی و به سرعت اجابت شد،درحالیکه  از طرف رئیس ستاد مرکزی سرکار خانم زرآبادی ( نه خود ایشان)  پس از پیگیری های مکرر از جانب این تشکل با پاسخ منفی روبرو شد و تا این لحظه پاسخِ رسمی از جانب ایشان و یا ستادشان به تشکل جامعه اسلامی دانشجویان  واصل نگردیده است.

این در حالیست که دعوتنامه های ارسالی به این دو بانو تماماً یکسان بوده است و علت این عدم پاسخگوئی و بی توجهی به قشر دانشجو از سوی سرکارخانم زرآبادی که به عنوان تنها فرد  لیست اطلاح طلب فعالیت می کنند ، همچنان پوشیده مانده است.

نظرات  (۵)

نماینده ایشون آقای ترابی که تو دانشگاه هستن.
آخه یه خانم که تا سن سی و پنج سالگی مجرد مونده می خواد برای خانمهای متاهل انجام بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایشون اول بره ازدواج کنه بعد بیاد ببینیم چه مشکلی رو می خواد حل کنه؟
مهم آنست که از روی شعور و دانش آدم ها قضاوت کنیم و نه از روی وضعیت ازدواجشان ...
قصد ازدواج ندارن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی