وبلاگ رسمی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)

مجلس ریل گذار حرکت دولت است،اگر مجلس دنبال رفاه مردم،عدالت،گشایش اقتصادی،پیشرفت علم و فناوری و عزت و استقلال باشد،ریل گذاری بسمت این اهداف خواهد بود،اگر مجلس مرعوب غرب و آمریکا باشد،دنبال حاکمیت جریان اشرافی گری باشد، این مملکت را بدبخت خواهد کرد.

قسمتی از سخنان حضرت آیت الله امام خامنه ای – مدظله العالی- 28/11/1394


"إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ "(رعد: 11) خداوند سرنوشت هیچ قومى را تغییر نمى‏دهد، مگر اینکه آنچه را به دست خودشان است تغییر دهند.


دوباره هنگامه در دست گرفتن سرنوشت ما آغاز شده است ، روزهایی که می بایست علم به گذشته و چشم به آینده داشت،همانا که ملتی که تاریخ گذشته اش را نشناسد محکوم به فنا خواهد بود.گذشته چراغ راه آینده است ،همانگونه که نباید گذشته را فراموش کرد نباید از آینده غافل بود.

هم اکنون که کودک انقلاب رادمردی بزرگ است که دشواری هایی به خود دیده که با حماسه سازی های مردم همراه با خط امام و انقلاب  پستی ها و بلندی ها را طی کرده است.همانا این دوره،دوره ی حساسی است که گروه هایی بدنبال بدست آوردن کرسی های مجلس هستند،گروه هائیکه با اهداف از پیش تعیین شده بدنبال تکصدایی مجلس هستند. نباید در این دوره به وعده های پوچ منفعت طلبان دل بست،نباید رای به بودن وکیل الدوله ها داد،نباید دل در گرو حکمیت ابوموسی اشعری ها داشت،نباید افراد مورد وثوق ما،دولتمردان قاجاریِ خارج از خط امام و انقلاب باشند،نباید گوش به حرف اشعث بن قیس ها داشت که تفاوت حکومت علی(علیهم السلام) و معاویه را نمی فهمند.

تاریخ همواره تکرار می شود،باید دانست که حکومت اسلامی نیازمند ابوذر،عمار،سلمان فارسی و مالک اشتر هاست که استخوان در گلو و خار در چشم،چشم به دهان ولی امر داشته باشند و وای به حال دین فروشانی که ماوای آنان خیمه دشمنان است.

امروز بواسطه آنچه در گذشته دیده ایم و معنویتی که انتظارش را داریم،رفاه و آسایش را فدای بصیرتی که از اولیاء و اوصیای الهی به ما تکلیف شده نمی کنیم و در راه تکلیفمان، آبرویمان را به کف دست می گیریم و آنچه حقیقت یافتیم را با عموم در میان          می گذاریم.

بواسطه آنچه حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) را "آبروی نظام" خوانده است و بعلت انتظاری که از فرزندانشان در جامعه اسلامی دانشجویان دارند،تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)

 

 

 بدینوسیله و بطور رسمی حمایت قاطعانه خود را از سرکار خانم فاطمه محمد بیگی اعلام می دارد و پشتیبانی خود از این سرباز مقام عظمای ولایت را به همگان اعلام می دارد که همانا این انتخاب نه از سر مرزبندی های جناحی یا سیاسی که از سر تکلیف ،تحقیق و یقین و از سر آرمان خواهی دانشجوئی است.

امید آنکه خداوند متعال و حضرت ولی عصر (ارواحنا له الفداء) از این انتخاب خشنود باشند و با نصرت و ظفر،کام حماسه سازان و فرزندان این انقلاب را شیرین نمایند.

و السلام و علی من اتبع الهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی