وبلاگ رسمی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)

 


میرزائی: اگر رئیس جمهور اصرار  بیشتری برخواسته های خود بکند وخواستار کوتاه آمدن شورای نگهبان از مسیر قانون باشند باید در انتخابات سال 96با دزدان و قاچاقچیان رقابت کنند .

 

مهدی میرزائی،دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) در گفت و گو با واحد روابط عمومی دفتر جاد گفت :  انتخابات همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند در واقع یک نفس تازه به ملت است وملت ایران یک نفس تازه پیدا می کند وطبیعت انخابات این است ومصداق آن شور وهیجان مردم وجریان های سیاسی با وجود فاصله ای کوتاه تا انتخابات  می باشد.

اما در میان این اتفاقات اقداماتی برای تخریب  نهادی قانونی شکل داده اند واین همه برای پیدا کردن روزنه ای برای نفوذ است و در حقیقت شورای نگهبان سد نفوذ در برابر دزدان و نامحرمان انقلاب است .

به همین خاطر آقای روحانی باید بدانند که خود ایشان نیز توسط این دستگاه مورد تایید قرار گرفته اند  واقدامات ایشان به منزله تضعیف  جایگاه ریاست جمهوری است  واگر اصرار بیشتری برخواسته های خود بکنند وخواستار کوتاه آمدن شورای نگهبان از مسیر قانون باشند باید در انتخابات سال 96با دزدان و قاچاقچیان رقابت کنند .

در همین جا باید از عملکرد شورای نگهبان که به صورت قاطع وبدون جبهه گیری به  نفع جناحی خاص، مانع از نفوذ نامحرمان انقلاب  می شود تقدیر کرد و رد صلاحیت شدگان باید به رای شورای نگهبان تمکین کنند که این رای به مثابه قانون هست.

نگاه جناحی به شورای نگهبان صحیح  نیست و این حق را باید به این نهاد داد تا کسانی را که در فتنه وبحران های دیگر برای مردم و این نظام مقدس هزینه سازی کرده اند و صلاحیت حضور در مجلس را ندارند رد کند .

وی همچنین در خصوص انتصاب اسکندر نژاد به سمت مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامیِ استان قزوین گفت :  اما در مورد انتصاب مدیر کل ارشاد استان این را باید بدانیم چنین منصبی باید تعامل سازنده با مسئولین ومردم واصحاب فرهنگ در جهت اعتلای فرهنگ وهنر اسلامی داشته که با توجه به مخالفت های  مسئولان مردمی و مردم هنر پرو ر و هنر فهم  استان که مصداق آن تکبیر های بلند و کم سابقه مردم در نماز جمعه این هفته می باشد  نشان داد که این انتصاب با دقت و هوشمندی صورت نگرفته است

این انتصاب در استان را میتوان ادامه و در راستای سیاست های غلط دولت در حوزه فرهنگ دانست که با این انتصاب در استان نیز نمود پیدا کرده است .

بهتر است  به  خواسته های مردمی که سر مایه های این نظام هستند و در خواست های نماینده ولی فقیه در استان که در راستای اوامر مقام معظم رهبری است سر تعظیم فرود آورند .

در نهایت نیز از طرف تشکل جامعه اسلامی که همواره مقام معظم رهبری بر با بصیرت بودن این تشکل صحه گذاشته است مردم شهید پرور استان قزوین را به برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری که هریک پایه هایی مهم و موثر  از این نظام مقدس هستند دعوت می کنم.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی